onsdag 24 november 2010

Liams rum

Idag har jag möblerat om och röjt undan lite leksaker i Liams rum, samt städat och gjort i ordning i hans garderob.

Jag är så otroligt sugen på att "renovera" hela hans rum. Han har nu ljus rosa tapeter och jag vill ha hel vitt så man sen kan hänga upp nå snygga gardiner och tavlor + förvarings lådor m.m.

Men innan jag rör penseln så måste vi bo in denna lägenhet så man inte gör om samma misstag som senast, aj aj!

Magkänslan säger iaf att detta är en super bra lägga med bra grannar och det bästa läget som finns här i Piteå, nära till stan, vatten och natur. Kan inte bli bättre, eller jo, allt kan bli bättre men vi trivs iaf jätte bra :-)

Här är lite sköna grejer från Lagerhaus som hade passat fint här hemma och i Liams rum. Hoppas man får med sig något hem iaf ;-P


Nu ska jag bädda ner mig i soffan med en stor kopp kaffe och kolla bonde söker fru.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar