lördag 13 november 2010

Martin i ett nötskal

I fredags lagade Martin och jag mat som vi kunde gotta med till Idol. Martin är ju inte ha hajj i köket och frågade mig om han skulle skala potatisen medans jag höll på vid spisen. Ja visst!


Efter ett tag vänder jag mig om och ser hur han håller på att karva på potatisen med en helt vanlig kökskniv, haha. Han hade ingen aning om att man skalade med en potatisskalare utan han försökte på de sättet man skalar en kokt potatis på. Gu vad jag skrattade!


Igår jobbade jag nån timma och de var riktigt kul! Massa folk och nu när det är farsdag så blev det att slå in massa paket oxå. Jag suger verkligen på att slå in paket men lyckades iaf få till det rätt bra tillslut. Lite jobbigt bara när vissa kunder står och trampar, men det är bara att skaka av sig. That´s life! :-)

Detta inlägg skulle egentligen publicerats igår men mitt i allt skrivande så var lilleman och stängde av datorn. Som tur var fanns massa sparat på utkastet, hoho.

1 kommentar:

  1. HAhaa, ja vad jag skrattade när du berättade det:D
    Du hann ju bli riktigt duktig på det där med paketinslagningarna, snabb? njaee.. men fint blev det;)

    SvaraRadera