tisdag 9 november 2010

Massa olika

Nu kanske nätet funkar någorlunda så man kan slänga in ett litet inlägg om vad som hänt sen senast.

Vi har haft besök utav mamma, Alva, Emma, Bitte och Fanny och i tisdags förra veckan for vi till Vittangi-Kiruna-Vittangi-Kiruna-Vittangi och hem på Lördag kväll.

Men andra ord har det varit fullt upp men kul.

Har även börjat träna, hör på fan!
Emma och jag var en sväng på Sportsclub i Kiruna och tränade lite blandat och igår var jag och Jenny på Step in och körde ett Afro power dance pass. Riktigt kul så det ska jag fortsätta med.

Skulle idag till Step in och prata med en rådgivare men ända sedan jag kom hem igår från träningen har jag haft sån skallebank att jag var tvungen att ställa in. Just nu känns det massa bättre så imorgon kanske man far och tränar lite igen :-D

Förra veckan fick jag även ett sent samtal (19.30) från min läkare som sa att alla prover såg bra ut förutom ett, jag hade för många vita blodkroppar och hade visst haft det en längre tid vad hon kunde se från tidigare prover. Hon ville att vi skulle försöka luska ut vad detta kan bero på och även följa upp mina utslag som fortfarande finns kvar.

Måste nu bara åter igen säga att jag är nöjd med valet att byta vårdcentral. Har era läkare nångång ringt kl 19.30 på kvällen?! Haha...

Denna vecka jobbar Martin natt så man ser inte mycket utav honom, jätte tråkigt men bra med jobb iaf. För mig har det inte blivit så mycket på senaste tid och jag hoppas verkligen att jag behövs snart igen så man inte hinner glömma bort en massa.

Martin och jag måste även sätta oss ner när vi har tid och kolla igenom dagisansökan så Liam får börja dagis och träffa andra barn och så att jag kan börja söka jobb och komma ut lite mer och träffa vuxet folk.

Nu ska jag passa på att klicka runt lite medans vi har nät :-)

1 kommentar:

  1. Vi missade varandra igen, men jag tar på mig skulden när jag stack i väg till byn på fredagen =)

    Skönt de där med att läkaren "tar en på allvar", hoppas nu att ni kan luska fram vad det är. Håller tummarna för dig! =)

    Och sen de där med dagis, det är en hel vetenskap, vi har stått i kö sen i maj/juni till Hugo, och vill ha in honom till januari.
    Man måste ju läna in ansökan 6månader innan, de man vill "ha in dom". Lycka till =)

    SvaraRadera