söndag 14 november 2010

Så får det bli

Äh jag tror jag skiter i att beställa glasögon just nu. Det känns inte 100 och jag vill verkligen hitta nå glasögon som man bara känner wow för. Så ni får inga bilder ;-P

Idag är de farsdag. Martin har inte fått någon present men igår myste vi på med thaimat och senare på kvällen kom Linda oxå förbi på lite vin. Martin fick bestämma min thaimat och de va de absolut godaste jag någonsin ätit inom thai. Nr: F-09 från Thaigarden. Thai thai thai!

Martin är super förkyld så det blev inte att fara till hans pappa och fira nått idag. Få se om han ens pallar med jobbet i morgon. Kan vara rätt skönt att ha honom hemma ändå ;-)

Sitter och kollar lite skor i vanlig ordning. Hade verkligen behövt ett par varma vinter skor för det har jag faktiskt inte även om jag har 60 par skor i lägenheten. Funderar på ett par Kero´s för dom kan jag verkligen vara ensam med, hihi. Och så är dom ju bara för coola :-D

Ja vi får se...

Nu ska jag passa på att chilla lite medans Liam sover.

1 kommentar:

  1. Tips på varma vinterskor, jag köpte mig ett par från Eurosko, ett par vita höga, som går över halva vaden (kanske lite mer också)
    499:- dom fanns även svart. Har en bild på min blogg på skorna. =)

    SvaraRadera