onsdag 10 november 2010

Sit down

Vaknade med massa utslag igen och det kliar som fan! Tur att man har läkar tid nästa vecka.

Snön bara vräker ner och Martin hade visst haft ett helvete i natt med snö och SMHI varning 2.

Idag hade jag fått jobba om jag bara hade kunnat men eftersom att Martin jobbar som han gör och tiden att fixa barnvakt på var så tajt så blev det inget. Måste verkligen fixa in lilleman på dagis nu, för allas skull.

Förra veckan fick jag ett efterlängtat sms från MIO, vår soffa har kommit!
Ringde dit idag och bokade hemkörning så när som helst står den i vårt vardagsrum och ser fin ut :-)

Skönt med hemkörning nu när det kommit så mycket snö + att vår bil har nå el fel så släpets lysen funkar inte, måste fixas!

Nu ska jag och Liam äta nått litet och sen ska jag plocka undan här i lägenheten. Senare ikväll kanske det blir att testa på Body Vive :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar