tisdag 23 november 2010

Styleroom

Blev just medlem på Styleroom.se efter att ha kikat runt på nätet för lite inspo. Shit vad man är sugen på att ta tag i hemmet och fixa och dona om en massa.

Men varken tid, ork eller pengar finns just nu så man tager vad man haver och drömmer sig bort. Vet inte heller om det är nån idé att fixa så mycket i en hyresrätt när vi ändå ska flytta till hus när Martin och jag får jobb. Iofs så kan ju de ta år så man velar lite fram och tillbaka. Vad tycker ni? Hur mycket ska man lägga ner på en hyresrätt?

Hade velat måla om väggarna till vitt, krit vitt och sen utgå från de och svart som bas och kanske slänga in lite färgkluttar här och där.

Har ju lovat bilder från nya läggan men det får bli när allt är städat och fint. Just nu ser allt ut som ett bombat skithus och man orkar inte fixa när man både är förkyld och nere pga utslagen.

Atto: Jag äter antihistaminer varje dag och har gjort det en lååång tid nu. Läste att om det är fysikalisk urtikaria jag har så hjälper inte histamin utan de är kortisonet som ger effekt. Vill egentligen absolut inte äta kortison är tom. emot det på salva men när det verkligen krisar så finns det nog inget val. Men då ska det krisa som fan! Just precis nu står jag ut men det kan vända blixtsnabbt.

Visst det är inte kul att se ut som ett monster men de kan jag blunda bort. De är kliandet som är värst. Man vill bara skrika ibland, ahhh...

Har tom. ringt till Adolf Kelottijärvi som är en känd healare (eller vad det nu kallas) här i norrbotten. Han var verkligen knepig och sa att om jag kände för det så kunde jag skicka en slant åt honom och att han skulle tänka på mig, hm...

Vissa i min släkt har "gåvan" och vad jag vet så får man absolut inte ta betalt eller ta emot gåvor från höger till vänster så detta gjorde mig väldigt tveksam + att allt bara blev värre den dagen.

Nån som vet nån annan man kan ringa till?! Är öppen för allt just nu!

Nä nu ska jag kika vidare!

Ciao!

1 kommentar:

  1. Förstår det :-( Men har de gått igenom ordentliga tester? Jag är lite irriterad på sjukvården eftersom de oftast släpper iväg en med det som är lättast för dem, tyvärr! Testat Salicylat-produter? Prova gå till någon Ayurveda? www.lhav.se , där gick jag när jag vart sjukskriven för stress, kan vara värt ett försök! Kram på dig!

    SvaraRadera