lördag 27 november 2010

Swish!

Vart försvann min lördag? De sa bara swish och nu är den snart över.

Känns inte som att jag har hunnit med så mycket. Har inte ens tagit tag i städandet och pyntandet och i morgon är det 1:a advent.

Liam tog sovmorgon idag och strax innan 11 var vi på gubbdagis och åt frukost. Varje lödag så dukar dom upp med värsta lyx hotels frukosten, mumma!

Var förbi C.O en snabbis och köpte sladd och annat behövligt till dagens fix. For hem, la Liam, tog själv en 5:a och sen iväg till Martins pappa och kolla hockey, SAIK förlorade så nu är vi inte serieledare längre, hem igen och sätta igång med Liams rum och spjälsäng, äntligen klar och nu är Liam lagd och klockan är snart 22. Swish!

Så i morgon ska vi fira 1:a advent genom att städa och pynta. Passar ju rätt fint ändå eftersom att det då är första dagen på juletiden.

Nu ska Martin och jag kolla film och vräka i oss ostbågar. Och vräka så menar jag si sådär 10st, sen blir jag less och snusar istället. De är mitt lördagsgodis, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar