tisdag 28 december 2010

Dag 10 - 10 saker du inte visste om mig

  1. Jag får jätte ont i halsen av "röda" saker. Till exempel röd saft, sylt, rödbetor, ketchup osv.
  2. Mitt ena öra ser lite konstigt ut. Påminner om ett alv öra, haha.
  3. Jag tycker det är jätte sköt att använda tandpetare/tandtråd.
  4. Jag har brytit näsan ett x antal gånger, därav näsoperation.
  5. Jag använder nästan aldrig balsam. Är för slö!
  6. Jag har över 70par skor i min garderob och vissa har jag aldrig använt offentligt.
  7. Jag tror jag lider av en mildare variant av dyslexi...
  8. ...men har ändå en IQ på 112% vilket betyder att jag är "smartare" än 78% av världens befolkning.
  9. Jag får alltid minnesluckor när jag dricker. Spelar ingen roll om det bara är nån öl. Iofs så har jag extremt dåligt minne annars oxå.
  10. På julafton när vi skulle till Martins pappa och Sara så ville jag göra mig lite fin men var jätte torr i ansiktet. Snyggt med puder på de, NOT! Då kom jag på en sak jag sett på tv. Ansiktsbehandlig med rakblad (man skrapar av all död hud). Hade inget rakblad och tog morakniven och det funkade fin fint! Torrskrubbade först och sen smorde jag in med fet kräm, lät det vara på ca 5 min och sen skrapade jag bort allt med kniven och resultatet blev perfekt, hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar