måndag 13 december 2010

Energy!

Idag har jag fått ett utav mina ovanliga energi kickar. Fram mer skurhinken och torkat och donat på för fullt. Skruvade t.o.m fast stolsbenen på dom som satt lite löst, haha

Känns verkligen skönt nu såhär på kvällskvisten när man vet att man gjort lite nytta för en gångs skull.

I morgon blir det mera nytta. Ska iväg och jobba några timmar. Ska även försöka övetala gubben att vi ska fara förbi Barnenshus efter jobbet och köpa lite klappar till Liam och eventuellt till nått annat barn om vi hittar nått passande.

Svårt att veta vad man ska köpa till andras kids men samtidigt kul om man hittar nått perfekt. Slå in klappar och pyssla på är oxå nått jag uppskattar att göra en sen kväll när Liam sover och det bara är jag och kaffe koppen vaken :-)

Martin jobbar natt och for just iväg på jobbet. Vardagarna blir verkligen lite knepiga när han jobbar natt. Försöker att vara så tyst som möjligt men det är inte det lättaste när Liam får för sig att skrika för att han gillar att höra sin egen röst, haha.

Nu ska jag kika runt lite på nätet och efter kl tolv blir det dagens som idag handla om fakta. Hm...vad ska jag komma med?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar