torsdag 23 december 2010

Nu är det jul igen!

Vad ska ni göra på julafton?


Vi ska fira hos Martins pappa och Sara med god mat och Kalle Anka förstås. Jag ska ta med mig lite utav min fasters inlagda sill som är super god så jag hoppas det uppskattas. Martins farfar Arvid älskar fisk så han borde nog gilla den :-) Blir nog riktigt trevligt!

Idag ska jag jobba. Börjar först kl: 18 och då ska vi sätta igång att märka mellandagsrean, kul!

Funderar på att dra upp på stan en liten stund tidigare så jag hinner handla dom sista klapparna. Här är man ute i tid! Haha!

Nä nu ska lilleman få i sig lite mat, sen sova så jag kan hoppa in i duschen oxå börja fixa mig. Måste även plugga i linserna och det blir nog inte det lättaste med mina långa naglar. Lär väl peta ut ögat lagomt till julafton!

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar