tisdag 11 januari 2011

Gröt är gott!

Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Hoho, sicken sötnos. Han är väldigt lik dig kring ögon och mun.

    Jadu, hur det känns att vara gravid. Inte som sist. När jag var gravid med Meja var jag helt inne i graviditeten, jag tänkte inte på annat än just det växande barnet i magen. Den här gången har jag ju henne på utsidan och därmed också en liten busunge att sysselsätta under tiden.

    Väntan på barn nummer två blir nog aldig detsamma som att vänta på ettan. Jag har i allafall inte tid och lust att lägga ner all min energi på att räkna veckor och känna efter.

    Det är ganska skönt, inte lika hysteriskt som det var första gången (för mig i alla fall).

    Dessutom tror jag att jag kommer att kunna njuta av min föräldraledighet nummer två på ett annat sätt, man vet att det inte vara för evigt och disken kan vänta liksom.

    Haha! Sen känner jag mig fniare än sist. Magen är så söt! ;-)

    Vilket utlägg. Ha det bra, hoppas att ni håller er friska.

    SvaraRadera