måndag 24 januari 2011

Jobb fest

I Lördags var vi alla MQ:are hemma hos vår arbetskollega Tomas och åt gott, lekte lekar och hade otroligt trevligt.

Menyn bestod av skagenröra på smörstekta toast, oxfile med hemmagjord klyftpotatis, sallad med vindruvor och till efterrätt en kladdkaka med grädde. Super gott! Jag dreglar när jag tänker på de, ha ha.

Om ni har sett minuten på SVT så vet ni vad för slags lekar vi sysslade med. Stapla äpplen, blåsa fjädrar, slalom med pingisbollar m.m Det blev en hel del skratt :-)

Efteråt blev det en vända på Challange där vi svängde våra lurviga. Tiden bara rann iväg, man hann knappt med så var det stängningsdags och alla gick hem.

Som vanligt hade jag super kul med mina älskade kollegor och jag ser redan nu fram emot nästa gång. Hoppas det blir nått av de vi surrade om Carola! :-)

1 kommentar:

  1. Det var riktigt kul!:)
    Vad snygga möblerna var som du talade om, massor! Sånna vill ajg också ha!

    Kram

    SvaraRadera