torsdag 6 januari 2011

Klick klick!

Har klickat hem dessa 2 åt lilleman idag...


Jackan är Kik Kid och kragen är Katvig. Jag vet att dom är tjejfärgen lila men jag tycker dessa 2 plagg är bra exemplar av unisex plagg. Sen får ni tycka och tänka vaaad ni vill!

Och till mig har jag klickat hem ett par träskor av märket Moheda...


Dom kommer att användas flitigt i sommar och även nu när det är jobb time. Bohemian modet är "still going strong" och kommer att hålla i sig ett bra tag, dessa är en solklarhet för sko galna som mig :-D

Klänningen som jag fyndade på Vero Moda hittar jag ingen bild på och orkar inte nu börja fota och tjorva så jag beskriver istället så får ni försöka föreställa er, hehe...
Beige bakgrund, smockfull i små små små blommor överallt i rött,blått,gult,grönt, matrialet är viscose.

Här är några liknande varianter...



Bälten, halsband och armband kan verkligen förgylla ett så enkelt plagg som detta. Jag är ständigt på jakt efter den "perfekte" klänningen (till ett bra pris)så hojta till om ni ser nån söt liten blommig klänning, eller stor/lång :-D

Nu blir´e sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar