tisdag 18 januari 2011

Min hatt den har, inga kanter!

Vi leker med hattar och myser på i sängen.

Jag har träningsvärk så in i.... Var på gymmet igår kl: 17 och mötte en expert som gick igenom en massa övningar med mig. Fick ett tränings schema som jag ska följa i ca 4 veckor.

Efter mötet med honom satte jag igång och gick igenom allt och de va så tungt att benen nästan vek sig när jag skulle ner till omklädningsrummet.

Vila på ca 30min och sen ett Yoga pass på 1 timma + 30min promenad hem.

Och jag måste även tilläga att innan så var vi hemma hos Martins pappa pch plogade och skottade hela gården och stora alltan.

Ja jag kan knappt röra mig nu, haha! Men skönt äre! Och mera blir de!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Ja visst är det överjävla skönt när man kommer hem efter träning =) har själv varit på 75min spinning idag och cyklat t o r till jobbet (1,3mil)

    SvaraRadera