torsdag 13 januari 2011

Mmmums!

Liam sitter och tittar lilla spöket Laban och jag står och gräddar lite plättar just nu. Eller lite och lite, kollade fel på receptet i all hast så de råkade bli dubbla av de dubbla. Haha alltså en hel del smet.

Martin och Liam är friska från magsjukan nu. Jag har haft ont i magen idag men de berodde nog på annat.

Liam är lite hostig när han sover, hm... Förkylning, falsk krupp eller allergi? Ja man undrar ju.

När vi bodde i gamla lägenheten kunde han hosta under natten men sedan vi flyttade hit har de inte vart nått problem.

Fan! De kommer ju ta år innan jag är klar me dom här jäkla plättarna!
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Se det positivt, du behöver kanske inte laga mat på ett par dagar. ;-P

    SvaraRadera
  2. Plättar är gott, kom med lite smet till mig med =)

    Skönt att gossen är frisk nu, och Martin också för den delen!

    Oj nu känns det mycket skönare när jag vet att mina biler kommer åka tillabaka till photobox!
    Ett stort Tack till dig för den kommentaren, och till Martin som visste de :)

    SvaraRadera