måndag 10 januari 2011

Vad händer?

Inte så mycket!

Liam har varit spy fri hela dagen, tack och lov! Martin har varit hemma med honom så jag kunde gå och jobba nån timme. Och i morgon blir de några timmar till :-)

När jag kom hem från jobbet hade jag ett stort paket från Babyshop att öppna. Där i låg Liams nya vinterjacka och krage. Jag är hur nöjd som helst! Super snygga och bra storlekar :-)

Liam har fortfarande lite feber men är fullt kapabel till att göra hyss! Martin ropade nyss att jag skulle komma in i köket och kolla. Och där sitter lilleman på golvet med ALLA tops runt om sig. Ett helt ny öppnat paket, de är en hel del!

Jag måste säga att Liam är rätt gosig av sig när han har feber. Igår hittade jag honom sovandes med Moa i hennes bädd, tätt tätt intill varandra.

Konstigt! Är inte Moa en sån där hund som äter små barn till frukost?! En sådan ras som vissa gör allt för att få bort?! Ja jag blir så less!

Nä nu ska jag mysa på med min lilla pojk innan han ska sussa för natten.
Published with Blogger-droid v1.6.5

4 kommentarer:

  1. jag är svindålig på kommentera, men jag läser då varje dag iaf:)
    Det är såå roligt att få kommentarer ändå är man så dålig på det!
    Btw så ska johan till Pite å gå ut där å bo på hotell på fredag-lördag, synd att det var tjejfritt annars hade det varit skoj att ses!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att han börjar bli bättre =)

    Mysigt och gosa med vovven. De där med rasen, kan man nog diskutera hur mycket som hellst.
    Vem säger att en liten pudel inte kan "äta små barn till frukost/lunch och middag" ? :)

    SvaraRadera
  3. Inte äter vell Moa småbarn:) Skulle ha villa se när dom sov ilag:)Du har vell kanske fota:))

    SvaraRadera
  4. Ja det är sjukt jobbigt utan tvättmaskin har varit utan den i över 30 dagar nu!! Tur att jag har svärföräldrarna nära!!

    Ja det där med tänder och kräkningar har jag läst lite olika om... Men men hursomhelst så mår gossarna bättre nu :) Hoppas att eran lilla Liam också blir bra snart! :)

    SvaraRadera