torsdag 17 februari 2011

Chinos

Chinos är vårens/sommarens nyckelplagg enligt bland annat Louise Chliffordson som bloggar för MQ.

För ett tag sedan investerade jag i mina första chinos från MQs nya märke Reunion som passar både killar och tjejer. Dom sitter verkligen super bra och är otroligt sköna att bära.

Tomas som jag jobbar med hade oxå köpt samma byxa och de var verkligen roligt att samtidigt se hur dom sitter på en mans kropp och en kvinnas kropp. (Ja nu kallar jag mig själv kvinna, låter konstigt, men jag är trots allt mamma och gift, haha.)

Nu är jag såld på chinos och vill bara ha fler och fler. Hittade denna bild när jag googlade runt. Är de inte snyggt?!


Ja jag hel diggar stilen rak upp och ner!

Hittade liknande ( eller liknande färg iaf ) byxor på Zara för endast 399kr...


Men är jag verkligen så modig att våga gå omkring i ett par knallgröna byxor?! That`s the question! :-)

1 kommentar:

  1. Har varit dålig på och lämmna kommentarer..Men nu så.. =)

    Skönt att Moa är bättre! :)
    De där med Trader, ja det är ju grej för sig.
    Peppar pappar, så har jaf haft tur med de. men så trist att säljarna inte är ärliga i sin info!! Hoppas att du får ett vettigt svar frå tradera, Lycka till!
    De där med chinos, ja, hmm..De är svin fint på andra, men jag vet då inte om jag skulle passa i sånt.. :) Men vem vet? :P
    De där gröna färgen, är ju så fräck! Såna skulle nog jag köpa, om jag nu mot förmodan skulle köpa mig ett par :) Go go, kör på dom! =)

    SvaraRadera