tisdag 15 februari 2011

Mammaledig

Liam stackarn har varit dålig i magen nu ett bra tag. Hans lilla rumpa är alldeles röd och svider massor när man byter på honom. Vi smörjer och smörjer och låter honom springa utan blöja och lufta då och då men det känns som att de inte hjälper ett dugg. Vad mer kan man göra?

På onsdag ( i morgon ) är sista dagen jag är mammaledig, alla dagar är uttagna då. Innebär de då att jag måste infinna mig på arbetsförmedlingen på torsdag? Jag tror tyvärr de :-/ De måste ju vara bland de tråkigaste och onödigaste jag vet, arbetsförmedlingen!

Förhoppningsvis kanske man inte är arbetslös så länge. Jag håller då tummarna och hoppas, hoppas!

Ang. Moa så har hon blivit bättre. Så vi gjorde som vet. sa och avbokade tiden i måndags. Men visst haltar hon fortfarande så vi måste hålla sten hård koll på madame.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar