fredag 18 februari 2011

Mole

Jag har funderat en hel del på att ringa och boka tid till en klinik som tar bort leverfläckar med laser. Doktorerna Hassler AB i Luleå rekomenderade Martins "styvmamma" Sara.

Han är visst super bra och går igenom topp till tå grundligt och allt för samma pris som en vanlig läkarundersökning. Billigt och bra, toppen!

Nu måste jag bara ta modet till mig och ringa, hoho. Jag måste erkänna är jag känner mig en smula rädd och nervös. Har 2 st lite större leverfläckar som han säkert måste bedöva först och jag hatar verkligen sprutor.

Jag vet inte riktigt varför de tar emot så mycket de borde ju inte bero på sprutorna, jag hatar dom men borde vara van efter graviditeten. Kanske bara själva grejen att stå där naken medans han bränner bort saker från ens kropp, huvva!

Give me some balls!

2 kommentarer:

  1. Mange var till honom för nått år sedan och han var superbra. Han är ju också lite spruträdd, men allt gick så fort så han hann inte vara med, haha.

    SvaraRadera
  2. Jag var till kirurgmotaginingen här i kiruan, och plockade två stycken födelsemärken.
    Då var det ingen laser uten dom skar bort dom, men dom var på sådana ställen, som syns, och det var ganska jobbigt att ha dom. SKönt nu när dom är borta!

    Lycka till!

    SvaraRadera