tisdag 22 februari 2011

Och de fortsätter

Liam är fortfarande sjuk. Spyr och skiter. Men jag märkte idag att han nästan bara spyr efter att han druckit välling så de får vi pausa ett tag.

Macka är gott men godast smöret såklart. Skönt att han får i sig nått iaf och oftast behålla de ett tag.

Jag själv har haft ont i huvudet mestadels av dagen. Har legat i sängen och soffan under täcket och slappa. Pga värmen (tror jag) har jag nu fått lite utslag men skallen är bättre.

Jag hoppas vi hinner bli friska till helgen för då är vi bjudna på fest och Liam ska vara hos Martins pappa.

Trots att man inte varit på topp så har Moa blivit både borstad och duschad. De behövdes verkliigen! Hon släpper så mycke hår just nu *suck*

Nu ska jag försöka få i mig lite mat...

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar