torsdag 17 februari 2011

Överraskningen

Detta var alltså Martins lilla suprice!

Inget märkvärdigt som sagt men jag lyckades tillslut efter 2 år vrida duschen så man nu slipper stå och hålla i den hela tiden.

Vi har tidigare försökt med allt men givit upp tillslut och trott att den helt enkelt inte går att vrida.

Men idag när jag skulle duscha lyckades jag fixa de eftersom att själva handtaget satt fast och jag va tvungen att vålda som tusan för att få lös den, haha.

Nu när jag sitter och skriver detta hör jag ett tjut från toaletten. Springer dit och ser en ledsen och dyng sur lilleman som lyckats sätta igång duschen. Och han som hatar att duscha, vad kommer han inte göra nu då?!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Ja det är nog det, att man får testa sig fram, vilka som passar en själv :)
    Ett mysterium med andra ord :P

    Gossen är friskare, och det är skönt det! Har varit en tung vecka med en liten sjukling!
    Jo det är ju som typiskt att han skulle bli sjuk första dagen på dagis, men det är sånt man räkna med, hoppas nu att det i alla fall dröjer ett tag innan nästa sjuka kommer :)

    SvaraRadera