torsdag 24 februari 2011

*suck*

I förrgår hittade jag ett gratis prov av nån ansiktskräm (tror jag) när jag plockade bland mina grejor i badrummet. Tänkte att den måste jag testa på min vintertorra hy och smorde på ett lager.

Huden kändes fin fint och nästa dag smorde jag på resten som fanns kvar, de skulle jag inte ha gjort! Måste ha blivit nån slags reaktion av nått slag för nu har jag små små små knottror över hela ansiktet nu. Dom syns knappt men känns och mest är det på käkbenet.

Har ingen aning om vad de var för märke eller om de ens var ansiktskräm för det stod inte nått sånt på den (tror jag). Var bara minimal text som jag inte orkade läsa. Eftersom att den låg bland 2 andra gratis prover som jag vet till 100% är ansiktskrämer antog jag att denna oxå var de. 


Så jag får väl helt enkelt skylla mig själv!
 
Kliar gör de oxå, ahhh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar