onsdag 16 februari 2011

Tradera

Ahhh... Jag är så arg!

För ett tag sedan vann jag ett objekt från tradera. När jag sen får hem produkten ser jag att utgångsdatumet var 2008!

Skrev till personen som sålde produkterna som bara kunde garantera mig om att de ändå inte var nått fel på dem. Men det känns inte så trevligt att använda nått som man kan äta + använda som hudkräm som gått ut för över 3 år sedan.

Igår lämnade jag tillslut ett dåligt omdömme på henne ( anser att de är mitt ansvar att eventuellt hjälpa andra eventuella köpare) och fick svar idag om att de är mitt ansvar som köpare att läsa igenom annonsen innan jag budar + att hon ska ge ett dåligt omdömme på mig, bara för att.

Läste igenom auktionen igen och där står det klart och tydligt att produkterna är helt nya och plastade men så står det även att dom inte tillverkas nå mera.

Så jag undrar, var i detta framkommer det att bäst-före-datumet var 2008?!

De är ju precis som att köpa en gammal oöppnad mjölk, vem fan gör de!?

Ja vad tycker ni? Har jag fel?

2 kommentarer:

  1. Det är hennes skyldighet att skriva i annonsen att utgångsdatumet är passerat. Men att ens sälja en produkt som är för gammal? Helt sjukt. Ta kontakt med tradera om du får ett negativt av henne så hoppas jag de kan ta bort det.

    SvaraRadera
  2. Nää du har rätt!
    Det skulle hon självklart upplyst dig om!!

    SvaraRadera