onsdag 16 februari 2011

Uppdatering om tradera konflikten

Nu har jag fått de negativa omdömmet från säljarn och hon skriver såhär : "Oseriös köpare som verkar vilja greppa varje möjlighet att starta en konflikt!"
Mitt svar till den kommentaren blev: "Säljaren informerade INTE i auktionen att bäst-före-datumet gått ut redan 2008!!"

Klart som fan de blir en konflikt när man säljer gamla produkter och påstår att dom är helt nya!

Läste runt lite på Traderas hemsida och de står att dom inte tar ställning om vem som har rätt och fel osv osv.

Men borde dom inte kunna göra nått? Hon lurar ju sina köpare och i värta fall kan hon bidra till att folk kan bli tex matförgiftade. De borde ju för fan vara ett brott!

Jag skrev iaf ett mail till tradera som jag hoppas kommer fram (oklart om de)och bad dom göra något åt saken. Jag hoppas verkligen att nått händer. Jag skiter i om att jag fick ett dåligt omdömme. Folk som läser mina omdömmen ser ju vad det handlar om. Jag vill bara inte att nån annan ska bli lurad som jag blev.

1 kommentar:

  1. Va fan! Köper du mat på tradera??? Vad är det för fel på ICA? :)

    SvaraRadera