måndag 7 mars 2011

Ang. Liams musik stund

Sitter på jobbet och har tagit en liten rast. Passar på att trycka i mig en macka och dricka nån kopp kaffe innan skallebanken kommer.

Ang. Liams musik stund i morse så är de han själv som har gått och satt sig i fåtöljen med guran i högsta hugg. Jag var för upptagen med att fixa mig till jobbet ;-)

Efter ett tag när jag tittar fram bakom toa dörren ser jag att han sitter där med mikrofonen oxå och sjunger och spelar för fullt, haha

Han blev nog lite blyg när jag tog fram telefonen för han sjöng inte lika högt på filmen och i början skakar han på huvudet om ni märkt de. Lilla sötnosen...

Och nu är ju frågan, hur fan har han kommit på att man ska sjunga i micken?! Vi har ALDRIG sjungt sing star när han varit med och senast vi sjöng var nyår förra året, alltså väldigt länge sedan.

Han är inte dum han!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar