fredag 4 mars 2011

Bajs

Jag har skrivit om detta förr och känner att jag måste lätta hjärtat igen. Känner mig en aning aggro just nu.

Jag blir så jäkla less på folk som låter sina hundar skita vart som helst. För ett tag sedan när jag var ut med Moa såg jag en stor hög skit just vid våran infart. Jag kan ju bara ana vem våra grannar misstänker är den skyldige, VI!

De är en sak om dom skiter ute i skogen eller långt nere i ett dike, men när det är mitt på vägen där folk går eller vart ett barn lätt kan trampa i den är de inte OK!


Samma irritation känner jag över folk som låter sina katter springa lös i bostadsområden.

Vet inte hur många gånger jag sett katter använda barnens sandlådor som toalett. Fy fan!! Hoppas nån jävla räv eller annat djur kommer och äter upp era äckliga jävla katter har jag tänkt ett x antal gånger då.

Men de är ju inte kattens fel, dom vet ju inte bättre. De är ägarna som måste börja ta lite mer ansvar för sina djur. Punkt slut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar