torsdag 17 mars 2011

Idag blev en bra dag trots allt

De trodde jag inte med tanke på AMS möte och Martins tandläkarskräck.

Martin kom hem glad och lullig av alla lugnande droger, haha. Så skönt att de var gjort!

Solen sken och jag tog Liam med mig i vagn och gick till arbetsförmedlingen. Kunde ju inte lämna honom med en drogad far. Men de gick bra, lillen var nöjd hela tiden.

Och så var Hanna förbi en sväng och hämtade lite ny musik av Martin. Middagen var i full gång så självklart blev hon övertalad av oss att äta en bit. De bjöds på älg gryta och potatisgratäng, mmmm...

Både Martin och jag fick trevliga telefonsamtal idag oxå.

En tidning som heter Strip&Street, tror jag, ringde till Martin och ville ha lite dragrace info, kul! Hoppas de blir nån artikel av de hela tillslut.

Mitt samtal kan vi ta nån annan gång :-)
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Klart att du måste ta och berätta om ditt telefonsamtal, NUUU! =)
    Du vet, jag är säkert inte ensam om och vara nyfiken av mig :)
    Tell me Tell me!!! :P

    SvaraRadera