lördag 5 mars 2011

Jobb time

Iväg och jobba nån timme, kul! Ska bli skönt att komma iväg lite och se andra ansikten ett tag även om jag inte är piggast just nu.

Köpte en ny sminkspegel på fot från jysk för nån dag sedan. Så idag har jag suttit och sminka mig vid köksbordet med en stor kopp kaffe i dagsljuset istället för en mörk toalett.

En riktig hit då Liam oxå kunde sitta och äta frukost och läsa Bamse och leka med mina borstar.

Liam har kommit in i en period då han vill att vi ska vara med och leka med honom. Kan vara kul men efter nån timme blir de rätt jobbigt när man har annat att göra här hemma och han bara springer efter skrikandes med sin jäkla traktor, ia ia åååå!!

Blir nog bra när han börjar på dagis och få göra av med lite energi och leka med andra barn.

Senare ikväll ska vi förbi Martins pappa och kolla hockey. Sista matchen innan slutspel så nu är det spännande.

Nä nu måste jag fixa håret lite.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Det är en rolig ålder Liam kommer inn i nu:))) Kul att han gillar traktoren (hihi)du skal se att batterien varar läänge :))/elin

    SvaraRadera