tisdag 5 april 2011

Im sooo happy forts.

Har som sagt varit på stan en vända idag medans Liam lekte av sig på förskolan.

Blev ändå några små köp, men jag hade hoppats på att komma hem med en snygg jumpsuit oxå. Bara leta vidare...

Liam fick iaf ett par svarta mjukisbyxor och en t-shirt
Lär bli skitig på en gång, men jag kunde inte låta bli för den var ju bara för jäkla cool, haha.

Var förbi AMS en sväng oxå och anmälde mig igen pga att jag missade ett bokat möte. Jag hade helt glömt bort de pga Liams inskolning osv osv pga pga.

Kändes lite väl onödigt att knalla dit med tanke på att de tog max 2 min men men vi fick ju en liten promp i de fina vädret iaf :-)

Nu ska jag perka lite kaffe och kolla på Tradera medans Liam sover. Jag har hittat en sak som jag så gärna vill ha så jag får absolut inte glömma bort den auktionenoch hoppas den inte går för så mycket. Ni får se sen vad de var och om jag får den, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar