söndag 3 april 2011

Tomorrow

Väldigt dålig med update här, I know! Men nu kommer lite...

Morgondagen blir nog hur kul som helst. Ska prov jobba på Scorett några timmar, wohoo!

Ser verkligen fram emot att träffa folk och lära mig nya saker. Blir nog en hel del lära fasten jag har bra "backpack" från MQ.

Lilleman ska till förskolan och busa av sig på förmiddagen. Han måste ha kommit i nån trots för han är så jäkla sur nästan hela tiden. Bara skakar på huvudet. Han är inte alls samma goa glada lilla skit som han var för nån vecka sedan.

De enda som duger är Finntroll, men mina öron skaver nu och jag vill hemskt gärna lyssna på annat oxå, hoho.

Nån som känner igen sig och kan dela med sig av första trotset?!

Har bakat morotsbröd i morse så nu ska jag ta mig några mackor och ett stort glas O`boy och kolla Veckans brott, sen zzz...


Snart är de sommar....

1 kommentar:

  1. Kan säga att Theo haft sin trots sen efter jul. Allt vi ber om gör han tvärtom eller så struntar han bara i det. Och så kastar han jämnt maten på golvet en stund efter han börjat äta, tallrik och allt. Han hade en period när han slogs mycket och luggades men det verkar ha lugnat ner sig lite nu. Men på dagis är han ängeln själv... :D Ska också iväg och provjobba, men på onsdag. Ska bli så spännande det med! Hoppas det går vägen för oss båda!

    SvaraRadera