torsdag 7 april 2011

Tradera vinst

Jag är så glad över min Tradera vinst igår kväll. En gammal Philips radio i Teakfaner, kommer passa fint i köket :-)


Nu längtar jag massor!
.....................................................................................................................

Liam är fortfarande sjuk. Han vaknade vid 22 igår kväll och var super snorig, hostig och hes. Lät nästan som att han inte fick nå luft.

För säkerhetsskull fick han en liten dos Mollipect och sen sova med oss. Blev inte så mycket sömn för min del men huvudsaken att den lille trivdes och mådde bra mellan Martin och mig.

På morgonen vaknade han och jag gjorde i ordning välling och la honom i sin egen säng. Ca 10 min hann jag njuta själv i sängen innan jag hör hur han skriker och hostar för full. Hela ungen och sängen var dränkt i spya :-/

Jag hoppas verkligen inte att de är magsjuka igen och håller tummarna för att de va hostan som var orsaken till spyan.

Nu mår han lite bättre och sitter och kollar Elias igen. Den går runt runt runt *suck*. Men bara han är nöjd så :-)

1 kommentar:

  1. kanske ska lämna ett litet avtryck här nångång, kollar in din blogg då och då.. ville bara säga att radion var fasansfullt läcker! :D vill också ha! ha det bra, kram/ Lisa I

    SvaraRadera