lördag 30 april 2011

Valborg

Igår efter middagen for lilla familjen på stan en vända. Vi skulle förbi systembolaget och jag passade även på att springa in på Bik Bok och H&M.

Oj vad jag hittade mycket fint! Hade plånkan varit tjockare hade jag haft en helt ny garderob med hem, haha.


H&M 99:-                           Bik Bok 199:-
  


Detta fick iaf följa med + en lång mörkgrå kofta som var på REA, 3 armband för halva priset och ett super snyggt halsband GRATIS! :-)

Idag ska vi förbi Linda och Mattias och grilla, dricka vuxendricka och surra surra surra. Liam ska vara hos sin farfar Thure och plast farmor Sara så de ska bli riktigt skönt och kul att träffa lite folk efter vår "helvetes-vecka" med magsjuka och akutbesök.

Känner faktiskt av lite separationångest nu när man varit med honom natt och dag en längre period. Men nu ska mamma och pappa ha lite egentid och jag fyller ju år på måndag så de passar ju bra med liten fest just nu :-)

Har fotat en massa bilder från påsken. La över dom till min lilla dator i förrgår kväll och igår när jag skulle starta datorn hade den gått sönder. Står en massa oförståelig text där och så låter me klick klick hela tiden, ni vet de där ljudet när man klickar på en länk eller nått.

Tror de ska gå att starta den i felläge och spara bilderna men jag tappade lusten igår så de får dröja ett tag innan jag slänger upp lite bilder. Förhoppningsvis kanske pappas Elin har några fina bilder att bjussa på ;-)

En rolig sak är iaf att jag på tisdag ska förbi Scorett och kolla på mitt sommar schema som nästan var klart. Ska oxå springa förbi MQ och kolla om jag har några dagar där, de hade ju var super kul om man hade haft turen att få jobba på båda ställena i sommar :-)

Martin är på gubbis och lär väl komma om 1 timma, då åker vi och för Liam och sen handla inför ikväll så nu ska jag börja göra mig i ordning.

Ha en bra valborg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar