torsdag 12 maj 2011

Mina efternamn

En önskan från Karin ;-)

Hela mitt liv har jag hetat Eliasson i efternamn tills en dag då jag började undra, varför?

Jag har växt upp med min pappa hela livet och han är den person som betyder mest för mig och har alltid ställt upp, så en sommardag 2007 (tror jag) for jag och bytte namn till Stålnacke.

Nu när jag gifte mig hade jag värsta ångestbeslutet ang. mitt efternamn och tillslut fick de bli Westerlund för jag orkade inte fundera längre.

De var ett misstag. Jag saknar mitt gamla efternamn så enormt och eftersom att jag har min släkt så långt borta skulle de på nått sätt kännas som att jag har dom närmre om jag byter tillbaka.

Så när tid och pengar finns ska jag gå och byta så både Liam och jag får Stålnacke Westerlund som efternamn :-)

Jag vet att jag är jäkla omständig. Men känns de inte bra så känns de inte bra helt enkelt. Och jag är en person som verkligen kan störa mig på mina egna "små"saker, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar