fredag 11 november 2011

Fredag

Martin jobbar idag. Borde nog komma hem strax och då ska vi äta fisk, som man äter alldeles för sällan.

Ikväll blir det soffmys för hela lilla familjen. Blir bland annat att kolla Idol och kanske nån film.

Jobb i morgon för mig. Ska bli riktigt skoj och skönt att komma "ut" lite och träffa folk.

Appropå folk så var Marie och lill Jonte på besök här idag. Åh så mysigt att få snusa på en liten en igen. Känns som att de var flera flera år sedan. Tiden går för fort ibland! Moa var oxå helt galen och skulle gosa hela tiden med lilla Jonte. Hon är så mammig och speciellt nu när hon löper.

Igår började jag lite smått att maskeringstejpa i Liams rum. De tar ju sån tid så jag börjar redan nu så de går fortare sen när man ska börja spackla, slipa och måla.

I morgon efter jobbet ska vi oxå åka till Sofie och hämta en ny säng till Liam. Den ska sen målas och jag är lite sugen på att göra nått sånt här med den:

Jag tror Liam hade gillat de massor, och skylten ligger bara och samlar damm någonstans just nu :-)

Nu kom Martin så nu ska jag börja duka och ställa i ordning i köket.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar