måndag 7 november 2011

I`m Back!

Känner att jag måste ta upp de här med bloggandet igen. Har så mycket roligt jag vill dela med mig av då och då.

Först och främst, Martin och jag är ett par igen och allt känns riktigt bra. Trots allt så tror jag separationen var ett bra beslut och har fört med sig en del bra saker och nu har vi hittat tillbaka till varandra.

Somarn har trots separationen varit bra. Jag har fått jobba en hel del på Scorett, där jag trivs mer än otroligt bra. Min mamma och lillasyster Alva har varit här på besök och Emma, Liam och jag flög ner dit och var där en vecka. Pappa, Elin och Therese har oxå varit förbi och jag har även hunnit vara upp till Kiruna och Vittangi några svängar och hjälpt Emma renovera huset. Jag har t.o.m hunnit vara på festival, dock inte Kiruna festivalen för jag jobbade då men Luleå kalaset blev av och jag träffade många saknade vänner.

Sååå nu har ni fått lite info... ;-)

1 kommentar:

  1. välkommen tillbaka, du är efterlängtad :)
    Så roligt och läsa att ni är tillsammans igen :)


    Ha de så bra, och fortsätt skriva.

    SvaraRadera